SPORTOVNÍ VÝŽIVA PRO DĚTI A JUNIORY - Skladem

Aktivně sportující dítě má oproti svým vrstevníkům potřebu vyššího energetického příjmu a navíc vyšší potřebu bílkovin,kvůli rychlejšímu opotřebování svalů po náročných a častých trénincích. Velmi často se stává, že máme jako rodiče potíže s tím, jak u sportujícího dítěte nebo juniora udržet správnou tělesnou hmotnost, tedy aby netrpělo podváhou a chabým rozJunior sport shakevojem svalové hmoty. Mnohdy děti nemají dostatečný přísun kvalitní energie proto, že jednoduše nemají chuť na plnohodnotný oběd nebo večeři a zvýšenou potřebu energie po náročném tréninku doplňují nezdravými pamlsky.

Pitný režim je pro malého sportovce je stejně zásadní jako spřísun kvalitních bílkovin a energie. Při sportu se voda z těla ztrácí v největší míře potem. Výraznější ztráty tekutin kladou větší nárok na práci oběhového systému a termoregulaci, při dlouhodobější dehydrataci se může objevit únava a bolesti hlavy. Obecně platí, že každý kilogram ztracený v průběhu cvičení, je třeba nahradit jedním litrem vody. Bylo zjištěno, že nejrychleji dokáže tělo využít vodu s malým množství rozpuštěného cukru a minerálních látek sodíku a draslíku.

 

 

.

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Použité filtry | zrušit vše

Skladem